45 jaar in dienst bij Kuiken N.V. - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Anneke de Wilde - WaarBenJij.nu 45 jaar in dienst bij Kuiken N.V. - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Anneke de Wilde - WaarBenJij.nu

45 jaar in dienst bij Kuiken N.V.

Door: annekeroute45

Blijf op de hoogte en volg Anneke

03 November 2010 | Nederland, Emmeloord

15 november is het zover dan is Anneke 45 jaar in dienst bij Kuiken N.V.
Wat een mijlpaal een vrouw 45 jaar fulltime in dienst bij dezelfde firma. Tevens gaat Anneke de 15e op reis! Route 45...een reis vol verrasingen en nu nog een grote verrassing voor haar!

Surprise Surprise!!!

• 03 November 2010 - 12:16

Minetta:

Hoi Anneke,

Je zult wel denken wat is dit nu allemaal, maar laat je verrassen en laat alles lekker over je heen komen dan gaan we na afloop alles evalueren en mag jij je zegje doen! Wij als Kuiken personeel vinden dat jij dit verdient hebt en willen alleen maar dat je van alles geniet!

• 13 November 2010 - 20:01

Yvonne:

Hoi Anneke,
    Gewoon alles over je heen laten komen en er van gaan genieten. We maken er een heerlijke week van.

• 15 November 2010 - 13:06

Ingrid:

Wat een geweldige collega's heb jij An. Fantastische receptie en wat machtig mooi, dat je een verrassingstripje aangeboden hebt gekregen. Ik ga je op de voet volgen.

• 15 November 2010 - 14:14

Margeaux:

'Anneke goes route 45' is een geweldig idee van je collega's. Geniet er van An, het is je van harte gegund. VEEL PLEZIER, samen met Yvonne!

• 15 November 2010 - 14:30

Gerda:

Veel plezier Anneke en Yvonne!

• 15 November 2010 - 15:22

Jamie:

Veel plezier met je tochtje!
    groetjes

• 15 November 2010 - 16:46

Sippie En Henk:

anneke gefeliciteerd met je 45 jaar jubileum en geniet met volle teugen van deze reis, dikke kus van ons

• 15 November 2010 - 16:53

Lindsey:

Leuke week gewenst!
    groetjes

• 15 November 2010 - 16:55

Mt Van Veldhuijsen:

hoi anneke,

aller eerst van harte gefeliciteerd met je 45 jarig jubileum bij kuiken
    ik wens je heel veel plezier tijdens je reisje

groetjes margreet en jaap van veldhuijsen.

• 15 November 2010 - 17:48

Henk De Jonge:

Hoi Anneke,
    Van morgen op jou receptie geweest.Er waren veel oud collega's van je om je te feliciteren met je 45 jaar Kuiken.Ik hoop dat je een mooie Route 45 zult maken want dat heb je verdiend in al die jaren.Ik zal je met belangstelling volgen op jou internet site en tot ziens

• 15 November 2010 - 18:52

Age:

Annek heel veel plezier en laat je verrassen.

• 15 November 2010 - 20:49

Ger:

Hoi Anneke,

Wat stond je te stralen.
    Veel plezier en leuke trip.

• 15 November 2010 - 21:13

Anneke45:

Het is een droom maar wel een mooie. Altijd voor ogen gehad 45 jaar Kuiken halen en dat is gelukt. Na een redelijke nacht vanmorgen heeeel vroeg wakker en bijna niet kunnen wachten tot dat ik werd gehaald. Precies kwart over acht kwam Robert aanrijden om mij naar Emmeloord te brengen. Bij de rotonde op de Munt mocht ik in een laadschop zelf sturen en zo de showroom binnenrijden waar heel veel collega's en oud-collega's mij op stonden te wachten. Geweldig zoveel mensen alleen voor mij dat had in ik niet verwacht.(wel gehoopt) Na mooie woorden , vele handen en cadeaus kwam als sluitstuk de auto binnenrijden waar ik vandaag de tocht met chauffeur Yvonne heb gemaakt. Eerst naar Bant mijn kwajongensdorp, lekkere lunch genuttigd bij Slump, heerlijk, daar werden we uitgezwaaid met taart en een overlevingspakket op weg naar bestemming onbekend. We kwamen uit in Uitgeest waar Sinterklaas en Zwarte Piet ons welkom heten.
    Daar hebben we gezellig met de hele ploeg thee gedronken en taart gegeten en een hapje en drankje genuttigd.( zware dagen voor de lijn!) tegen zessen zijn we gaan bowlen met Dirk, Willem,An, Ria en Gerard. Willem was een ware bowler en heeft gewonnen. Daarna hebben een hapje gegeten en gezellig gepraat met elkaar.Nu ziten in pyama in Hotel Akersloot bij te komen. Het was machtig mooi en morgen weet ik niet wat er komen gaat maar dat zien morgen dan wel weer.Ik had nooit gedacht dat 45 jaar zoveel impact zou hebben want voor mij waren het gewoon mooie jaren en voorbij gevlogen.Er was wel eens wat natuurlijk!
    Zo kunnen er nog wel een paar jaartjes bij. En nu naar bed. Welterusten en hopelijk tot morgen.
    Groeten van Anneke en Yvonne.

• 15 November 2010 - 22:32

Froukje:

Anneke,

Heel veel plezier gewenst,
    geniet ervan.

• 16 November 2010 - 06:52

Michelle:

Goedemorgen Anneke,
    Indrukwekkend 45 jaar! Ik heb van je begrepen dat je het al die tijd ook naar het zin hebt gehad en dat is enorm belangrijk. Ik ben benieuwd waar jullie vandaag heen gaan. Veel plezier!

• 16 November 2010 - 07:32

Dirk Brouwer:

Beste Anneke,

Eindelijk gehaald die 45 jaar. Het duurt even maar dan heb je ook wat.
    Geniet deze week van alles wat op je pad komt, samen met Yvonne. Het is je van harte gegunt. Neem alles mooie verhalen en foto's maar weer mee terug.

Groetjes Dirk Brouwer

• 17 November 2010 - 17:26

Jos:

anneke van harte dat doen er je weinig na gr een klant uit het oosten

• 18 November 2010 - 15:14

Harriët:

Jeetje Anneke, wat een stoere reis! Dat hebben die collega's van je geweldig geregeld. Leuk om je verslagen te lezen en de foto's te zien. Geniet er maar van!

• 18 November 2010 - 16:31

Rie + Rietje:

Ha die Anneke!
    Wat leuk allemaal! We genieten met je mee! Nog veel plezier. Liefs, Rie + Rietje

• 29 November 2010 - 12:44

Thijs En Herma:

Hoi Anneke,

In je reisverslag laat je ons beleven hoeveel je genoten hebt van je 45 jarig jubileum.

Echt geweldig,
    hartelijke groeten en bedankt voor je gastvrije ontvangst.