Dag 1 - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Anneke de Wilde - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Anneke de Wilde - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: annekeroute45

Blijf op de hoogte en volg Anneke

16 November 2010 | Nederland, Uitgeest

Het is een droom maar wel een mooie. Altijd voor ogen gehad 45 jaar Kuiken halen en dat is gelukt. Na een redelijke nacht vanmorgen heeeel vroeg wakker en bijna niet kunnen wachten tot dat ik werd gehaald. Precies kwart over acht kwam Robert aanrijden om mij naar Emmeloord te brengen. Bij de rotonde op de Munt mocht ik in een laadschop zelf sturen en zo de showroom binnenrijden waar heel veel collega's en oud-collega's mij op stonden te wachten. Geweldig zoveel mensen alleen voor mij dat had in ik niet verwacht.(wel gehoopt) Na mooie woorden , vele handen en cadeaus kwam als sluitstuk de auto binnenrijden waar ik vandaag de tocht met chauffeur Yvonne heb gemaakt. Eerst naar Bant mijn kwajongensdorp, lekkere lunch genuttigd bij Slump, heerlijk, daar werden we uitgezwaaid met taart en een overlevingspakket op weg naar bestemming onbekend. We kwamen uit in Uitgeest waar Sinterklaas en Zwarte Piet ons welkom heten.
Daar hebben we gezellig met de hele ploeg thee gedronken en taart gegeten en een hapje en drankje genuttigd.( zware dagen voor de lijn!) tegen zessen zijn we gaan bowlen met Dirk, Willem,An, Ria en Gerard. Willem was een ware bowler en heeft gewonnen. Daarna hebben een hapje gegeten en gezellig gepraat met elkaar.Nu ziten in pyama in Hotel Akersloot bij te komen. Het was machtig mooi en morgen weet ik niet wat er komen gaat maar dat zien morgen dan wel weer.Ik had nooit gedacht dat 45 jaar zoveel impact zou hebben want voor mij waren het gewoon mooie jaren en voorbij gevlogen.Er was wel eens wat natuurlijk!
Zo kunnen er nog wel een paar jaartjes bij. En nu naar bed. Welterusten en hopelijk tot morgen.
Groeten van Anneke en Yvonne.

  • 16 November 2010 - 07:48

    Ingrid:

    Fijn dat je er zo van geniet. Ik ben ook benieuwd naar de foto's.Wat gaat vandaag je brengen? We wachten het gewoon af.

  • 16 November 2010 - 08:16

    Van Veldhuijsen:

    geniet van je dag vandaag!!

  • 16 November 2010 - 08:26

    Bob:

    ...die calorietjes: eens in de 45 jaar kan dat wel, toch? Je hebt ze er vast al wel afgebowld, hoor en je hebt nog een programma voor de boeg...

    16.11: Zonnig dagje vandaag, dus maak er maar weer een feestje van!!

  • 16 November 2010 - 08:47

    Romke:

    Blij te lezen dat de eerste dag zo passend als die is begonnen ook tot het einde van de dag heeft mogen duren. Maak er vandaag weer z'n dag van! Heb je al reacties onderweg gehad op de auto met de stickers Route 45?

  • 16 November 2010 - 09:27

    Rita:

    lieve Anneke,Wat een geweldige dag gisteren. Wat zul je genieten en zeker de komende dagen. Heel veel plezier met z'n tweetjes en we volgen je op de voet.

    Liefs van Rita

  • 16 November 2010 - 09:27

    Peter:

    Hallo Anneke,wij als afleverteam willen jou, als terug bent van je zeer verdiende reis,graag vast in de werkplaats hebben om de machine's in en uit te rijden.Maar eerst veel plezier deze week.

  • 16 November 2010 - 09:51

    Hans:

    Veel plezier deze dagen en je zal er zeker van genieten. De video opnames zijn goed gelukt. Vooral de beelden van collega's die proberen weg te lopen zijn leuk. De opnames staan al op de computer en er is ook al een backup van gemaakt. Ik hoop alles voor maart 2011 af te hebben.

  • 16 November 2010 - 10:11

    |Joop En Janny:

    Anneke, van harte gefeliciteerd en heel veel plezier!!!!!!!!
    Wat een prachtige auto

    Joop en Janny

  • 16 November 2010 - 10:42

    Ria:

    Wat een feest, iedere dag weer een verrassing. Geniet er met volle teugen van. Je hebt het helemaal zelf gedaan, hoor, 45 jaar werken bij Kuiken.

  • 16 November 2010 - 10:43

    Thea Dijkema:

    Ik las vanmorgen van Uw 45 jarig jubileum bij Kuiken.En besefte dat Uw naam bij mij bekend was. Als jongste dochter van Piet Dijkema heb ik de naam zeker regelmatig gehoord. Het is jammer dat mijn vader Uw jubileum niet heeft mogen meemaken.Zoals U zich misschien herinnert is hij veel te vroeg overleden. Ik ben er van overtuigd dat hij anders zeker ook zo'n jubileum had mee mogen maken.
    Ik wens U erg veel plezier, en mocht U er voor voelen dan zou ik graag eens contact met U hebben. Misschien kunt u me nog iets over hem vertellen.
    Hartelijke groet, en geniet van alle mooie dingen.
    Thea Dijkema(info@atelierwitharen.nl)

  • 16 November 2010 - 12:02

    Harmen:

    gefeliciteerd,
    dat je een fijne week mag hebben.
    wordt er al naar je auto getoeterd???

  • 16 November 2010 - 12:33

    Luc:

    Anneke,
    gefeliciteerd maak er een hele leuke week van.

  • 16 November 2010 - 12:48

    Cobie:

    Dag Anneke,
    Van harte gefeliciteerd met dit jubileum.
    Een heel fijne, welverdiende week gewenst.
    Cobie

  • 16 November 2010 - 13:46

    Fam. Scholten:

    Gefeliciteerd tante anneke met het 45 jaar in dienst van kuiken. wij hopen dat jullie er een leuke week van maken, in jullie mooie auto.

    hier is ook alles rustig.
    Gr. van ons allen.

    p.s we sturen binnekort nog wel een berichtje.

  • 16 November 2010 - 15:20

    Peter:

    Anneke is vanmorgen/tegen de middag op vestiging Numansdorp geweest en heeft het erg naar haar zin gehad, we hadden een stuk of 7 oud medewerkers en zij konden de lunch wel waarderen.

    De taart was geweldig en Anneke had op beide quiz vragen het juiste antwoord, en daarmee de taart verdiend en ook het cadeautje gewonnen.

    Anneke en Yvonne hebben Numansdorp rond 14.00 verlaten naar een nieuwe bestemming omdat hier iedereen natuurlijk weer aan het werk moest en er afspraken staan.

    We hopen als vestiging Numansdorp onze bijdrage geleverd te hebben.


  • 16 November 2010 - 15:28

    Tiemen.:

    Had je niet ff kunnen zeggen dat je zo vroeg gehuldigt werd ?? ha ha ha ha ha waren Dick en ik er niet bij !!!! LENI EN WIEBREN HEBBEN MIJ NOG GEBELD !! MAAR VEEL PLEZIER MET JE KADO EN WE SPREKEN ELKAAR !! OP NAAR DE 46 JAAR !!! GR TIEMEN.

  • 16 November 2010 - 19:28

    Egbert:

    Het loopt allemaal boven verwachting zoals ik verneem tijdens de trip waar menigeen jaloers op zal zijn, eerst om de 12½ a 15 Jr. een grote waardering en feest nu om de 5 Jr. en nu volgend jaar weer ??????.
    Wordt vervolgd en wat zul je een tips krijgen???.
    Weet je nog welke dag je aan het verteren bent, de volgende taart kun je ook nog wel hebben.

  • 16 November 2010 - 21:01

    Frans & Kirsten R.:

    Geweldig zoals jij je 45 jarig jubileum vierde, wat een grote visite, Erg leuk dat ook je moeder aanwezig was. nog veel reisplezier.
    gr.Frans & Kirsten R.

  • 16 November 2010 - 21:30

    Evert:

    Hoi Anneke, ik hoop dat je vandaag weer net zo genoten hebt als gisteren.
    Erg leuk al die reacties op de site.
    Ook voor de komende dagen heel veel plezier en ik blijf je volgen.

  • 18 November 2010 - 19:41

    Loek En Henneke:

    Hallo Anneke,

    Hoorde van mijn moeder, jouw tante Gerrie, dat er een berichtje stond in de Stentor, ze heeft het voorgelezen en ik dacht, gelijk even kijken op internet en ja hoor ik kan je volgen, van harte gefeliciteerd, geniet ervan en we hopen elkaar te zien a.s zaterdag op jouw feest!!!!

    liefs, Loek en Henneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Uitgeest

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 November 2010

Afscheid

20 November 2010

Voorbij

18 November 2010

ijskoud een maaltijd

18 November 2010

Dag 4

18 November 2010

gekker
Anneke

Actief sinds 03 Nov. 2010
Verslag gelezen: 707
Totaal aantal bezoekers 33036

Voorgaande reizen:

15 November 2010 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: