Afscheid - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Anneke de Wilde - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Anneke de Wilde - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: annekeroute45

Blijf op de hoogte en volg Anneke

21 November 2010 | Nederland, Kampen

Zaterdagmorgen was mijn eerste gedachte: waar ben ik nu?
O sara, weer thuis, het is voorbij.
Maar het voelt goed om weer thuis te zijn na een bewogen week. Zoveel indrukken. Wat was het mooi en onwerkelijk, heel veel mensen in touw voor mij.Nu weer zelf boodschappen doen en er aan wennen dat de tafel niet gedekt staat.Gistermorgen een beetje nagenoten, koffer uitgepakt, alles gewassen, boodschappen gedaan en om 14.30 uur heeft Yvonne mij gehaald met de Annekeauto voor het familiefeestje in Wezep. Dat was ook een geweldige avond, veel mensen, te veel cadeaus en een beetje teveel aandacht. Maar nu is het voorbij, maandag weer lekker aan het werk gewoon op naar de 46!
Dat was het dan,nooit verwacht dat 45 jaar Kuiken zo n feestweek zou worden, ik heb er ontzettend van genoten. Directie Kuiken N.V.,collega's, feestcommissie, begeleider, familie en vrienden heel hartelijk bedankt voor alles, het was denk ik de mooiste week uit mijn Kuikenperiode!Het ga jullie goed en tot gauw, hoop ik.
Heel veel hartelijke groeten van Anneke.

• 22 November 2010 - 07:39

Van Veldhuijsen:

Goeienmorgen anneke,
    fijne dag vandaag en werkse!!

groetjes margreet.

• 22 November 2010 - 08:15

Rita:

Anneke, de week zit er op en je mag weer aan 't werk. Bedankt voor het geweldige mooie feest zaterdag. Je zult nog wel een poosje nagenieten. Op naar de 46. Veel plezier op je werk! Groetjes van Rita