Voorbij - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Anneke de Wilde - WaarBenJij.nu Voorbij - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Anneke de Wilde - WaarBenJij.nu

Voorbij

Door: annekeroute45

Blijf op de hoogte en volg Anneke

20 November 2010 | Nederland, Kampen

Heerlijk geslapen in het luxe hotel, bijna net zo goed als thuis. Na een uitgebreid ontbijt de koffers gepakt en op tijd vertrokken want we wisten niet precies welke kant we op moesten rijden. Wel naar de E4/E20 dat had Karin van Volvo ons verteld. Maar gingen we dan wel richting vliegveld? Routeplanner er bij en de plaatsen waar we langs moesten allemaal opgeschreven. Vol goede moed zaten we om 08.25 in de auto en reden met de stroom mee Stockholm uit, beetje dubbel gevoel je wil wel blijven maar eigenlijk toch ook wel liever naar huis. Na een kilometer of 10 kreeg Yvonne, de kaartlezer door dat we naar het noorden gingen en dat moest toch niet, gelukkig konden we vlug de selweg verlaten en omkeren.Nu wisten we het zeker we reden goed. Fijne tocht gemaakt. Het was ongeveer 118 kilometer en tegen tienen waren op het vliegveld. De auto ingeleverd, zonder deuken, daarna lekker koffie gedronken. Beetje rondgekeken, de week doorgelopen en voor we er erg in hadden konden we instappen. Om 13.00 vertrokken, iets later dan de bedoeling was maar na zo'n week kijk je nergens meer van op. Prima vlucht gehad en om 14.50 uur waren we in Eindhoven waar Joop al klaar stond om ons naar Veghel te brengen. Nog even koffie gedronken en bijgepraat, toen naar Kampen in de speciale Annekeauto. Daar waren we rond half zes en waren blij dat we zonder ongelukken thuis zijn gekomen. We hebben toch zo'n 1100 kilometer gereden. En een vliegreis, super dat het zo goed is gegaan. Thuis lagen er een stapel felicitatie kaarten op me te wachten. Zoveel mensen die aan me hebben gedacht, daar zijn geen woorden voor.En nog is het niet voorbij morgen heb ik nog een feestje vor familie, vrienden en kennissen. Dus morgenavond wil ik het reisverslag afsluiten dan weten jullie ook hoe het feest is geweest. Wel gaaf zoveel reacties op de reis en zoveel cadeaus, ik ben er stil van. Echt waar. Bedankt daarvoor. Toch geen wonder dat nog ik niet kan stoppen bij Kuiken N.V.! Goed weekend en vooral voor Minetta en Suzan, rust lekker uit want het was een heel geregel maar alles klopte perfekt. Hulde en we gaan met z'n vieren een avondje bijkletsen. Dit jaar nog hoor! Ook Yvonne bedankt voor de prima begeleiding want alleen had ik het nooit gered en we hebben veel lolgehad. Dat lukt alleen ook niet.
Tot gauw en groeten van Anneke

  • 20 November 2010 - 17:27

    Suzan:

    Hi Anneke, toch nog gelukt dus...fijn!
    Geniet van je feest vanavond! Tot maandag!

    Groeten Suzan

  • 20 November 2010 - 20:15

    Van Veldhuijsen:

    hoi anneke,
    blij dat je weer veilig en wel op de nederlandse bodem bent geland, ik ben blij dat je deze 5 dagen lekker genoten hebt want ja wie maakt bij een 1e baas z'n 45 jaar helemaal vol dat gebeurt niet iedereen het is je van harte gegund,ik wens jou en je familie en vrienden morgen ook weer een geweldige dag toe, en dan maandag weer een frisse dag op kantoor bij kuiken ik wens je nog een fijne avond toe en nog een prettig weekend en hopelijk tot 4 december groetjes margreet,jaap,en kids.

  • 21 November 2010 - 10:38

    Adri Scholtens:

    hallo anneke allereerst van harte proficiat met je 45 jaar dienstverband bij kuiken geweldig.
    we hebben je reisverslag gelezen wat een belevenis.
    het ga je goed anneke want je gaat nog even door begrijp ik.
    groet adri.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kampen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 November 2010

Afscheid

20 November 2010

Voorbij

18 November 2010

ijskoud een maaltijd

18 November 2010

Dag 4

18 November 2010

gekker
Anneke

Actief sinds 03 Nov. 2010
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 33039

Voorgaande reizen:

15 November 2010 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: